Betaalmethoden
Met iDEAL betalen Nederlandse consumenten hun aankopen op internet veilig en snel via hun eigen online bankomgeving. iDEAL is in Nederland de meest gebruikte online betaalmethode. Betalingen met iDeal zijn 100% gegarandeerd en kunnen niet eenzijdig worden teruggedraaid.
SEPA-incasso / Domiciliëring is de ideale en meest eenvoudige methode om je klanten eenmalig of periodiek te laten betalen. Met name voor abonnementen is deze betaalmethode bij uitstek geschikt. SEPA-incasso is onder meer beschikbaar in alle EU-landen.
Giropay is de meest gebruikte online betaalmethode in Duitsland. Doordat veel Duitse banken Giropay ondersteunen, kan 85% van alle Duitse consumenten met Giropay betalen. Betalingen met Giropay zijn 100% gegarandeerd en kunnen niet eenzijdig worden teruggedraaid.
Met Bancontact betalen Belgische consumenten met hun eigen bankkaart of Bancontact-App. Het is in België de meest gebruikte online betaalmethode. De betalingen zijn 100% gegarandeerd en kunnen niet eenzijdig worden teruggedraaid.
Wanneer de klant zijn aankoop vanop een pc of tablet doet en die met de smartphone wil betalen, dient hij de applicatie MobilePay in KBC Mobile Banking op te starten om een QR-code in te scannen en de betaling te bevestigen. Als de klant zijn aankoop al op een mobiel toestel aan het doen is, kan KBC-Mobile Banking automatisch worden opgestart om de betaling te bevestigen.
Koop nu - betaal pas over 14 dagen!
Als je kiest voor Klarna Factuur heeft u 14 dagen de tijd om te betalen. De factuur vind je bij je bestelling of per e-mail. De betaling hiervan dien je binnen 14 dagen aan Klarna te voldoen, zoals aangegeven op de factuur. Door voor deze betaalmethode te kiezen ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna Factuur.